Prestížna súťaž komunikátorov Zlatý středník zverejnila mená víťazov! Najlepšou agentúrou je This is Locco!

02. 09. 2021

Slováci bodovali vo veľkej konkurencii! Československá súťaž Zlatý středník (v preklade Zlatá bodkočiarka) zverejnila mená víťazov. Prihlásené projekty hodnotilo celkovo 15 porôt. Tie pozostávali z takmer stovky odborníkov na PR a komunikáciu, marketing, grafiku a expertov ďalších disciplín z Českej republiky a Slovenska. Počas 19. ročníka tejto odbornej súťaže si zadávatelia a agentúry zo Slovenskej a Českej republiky dokopy prevzali 88 cien v 32 kategóriách.

Cenu Grand Prix za najlepšiu agentúru získala This is Locco. Zároveň sa môže pýšiť víťazstvom v kategórii Využitie sociálnych sietí a Influencer marketing. Práve v tejto kategórii Slováci dominovali najviac. Obsadili v nej všetky tri popredné miesta. Ich úspech vyzdvihol aj Pavel Vlček, predseda Výkonného výboru PR klubu. „Slovenské projekty v tomto ročníku opäť bodovali a to aj v počte zaslaných prihlášok, ktorých bolo takmer sto. Dokopy si Slováci odniesli až 19 ocenení, vrátanie hlavnej ceny Grand Prix za najlepšiu agentúru roka.“

 

Najlepšia agentúra je This is Locco

Držiteľ ocenenia Grand Prix, slovenská reklamná agentúra This is Locco, získala tiež prvenství za využitie sociálnych sietí a influencer marketingu v kategórii Finančné služby. Porotu presvedčila virtuálna influencerka Bejby Blue vytvorená pre Tatra banku. Na druhom mieste sa umiestnil Kaufland Slovensko s projektom Džastin tokajského výberu. Bronzová priečka patrí PR Clinic za predstavenie a promo novej Zipser salámy.

Najvydarenejší Integrovanú kampaň pripravila za minulý rok slovenská 365.bank, ktorá tak získala ocenenie za projekt Reklamy z obývačky. Tretie miesto za Audio a video prezentáciu si odniesla agentúra Divino a kampaň Hviezdna vkladné knižky pre Slovenskú sporiteľňu. Tá si zároveň priniesla z Prahy „striebro“ v kategórii Kreatívna idea Hnutia Doma. Bronz poputoval do Slovak Telekom za projekt Enter – Digitálne vzdelávanie. Porota spoločnosť ocenila v kategórii Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť. Za štruktúru, obsaha storytelling udelila tretie miesto spoločnosti Rajec, konkrétne projekt, ktorý pripravila agentúra Zaraguza pre Kofolu.

Medzi TOP hodnotené projekty sa zaradila kampaň agentúry PR Clinic pre Pernod Ricard. V kategórii Elektronický časopis a blog porota ocenila aj Poštovú banku, za PR event agentúru Seesame, ktorá spolupracovala s Henkel Slovensko.

Slovenské agentúry bodovali napríklad aj v kategóriách: Finančné služby, Zdravotná starostlivosť a farmácia, FMCG, Krása a móda, telekomunikácie, či IT.

Slávnostný vyhlásenie víťazov sa uskutočnilo 2. septembra v Prahe. Večerom sprevádzali mladí farári z Českobratrskej církvi Jakub Malý a Karel Müller, známi ako Pastoral Brothers. Hviezdy YouTubu vynikajú svojim nevšedným prístupom k tradičným náboženským témam, pričom sa neboja prezentovať svoj netradičný názor na vec. 

Partnermi súťaže sa stali Bohemia Sekt, Coca-Cola HBC, Coworkers AI, Dáme jídlo, Huawei, LK Production, MasterCard, MONITOR Media, Orange, Plzeňský Prazdroj, Smybox, Tion, Vienna House a Víno Hruška.

 

Zlatý středník je československá súťaž, ktorá hodnotí firemné interné a externé médiá a najlepšie komunikačné projekty v Česku a na Slovensku. Každoročne ju organizuje odborová organizácia PR Klub, ktorá združuje viac ako 270 profesionálov z oblasti Public Relations a komunikácie v spolupráci s Asociáciou hovorcov Slovenska (AHS).

 

Kontakt:

Michaela Pišiová

Výkonná riaditeľka PR Klubu

reditelka@prklub.cz

+420 777 955 918