04. 12. 2019
Štartuje 18. ročník odbornej súťaže Zlatá bodka, v ktorej si po prvýkrát zmerajú sily popri českých komunikačných projektoch aj tie slovenské. Porota bude posudzovať prihlásené práce zo Slovenska a Českej republiky naprieč rôznymi sektormi a porovnávať tie najzaujímavejšie osobnosti a PR agentúry oboch krajín. Projekty so zaujímavým využitím komunikačných nástrojov, strategickým prístupom a kreatívnou prácou s obsahom je možné prihlásiť do 14. februára 2020.
Súťaž Zlatá bodka po prvýkrát otvára brány slovenským prihlasovateľom, ktorých práce budú posudzované nielen českými poprednými odborníkmi zo sveta PR a komunikácie, ale aj tými najlepšími zo Slovenska. Slováci aj Česi tak budú bojovať o prestížne ocenenia, ktoré sa udeľujú v 18 hlavných kategóriách a v odborových sektoroch a kategóriách Grand Prix. „Som rád, že po prvýkrát si budú môcť oba národy zmerať sily v jednej súťaži. Napriek nášmu rozvodu pred vyše štvrťstoročím má veľa kampaní presah z jednej krajiny do druhej. Každá má však svoje špecifiká, ktoré je potrebné v komunikácii rešpektovať," povedal Martin Dobiš, Manager PR Klubu pre Slovensko.
Tradičná súťaž tento rok významne rozšírila svoje kategórie a zamerala sa predovšetkým na komunikačné kampane a projekty, ktoré novátorským a jedinečným spôsobom budujú hodnotu a povesť značky. „Nově budou mít přihlašovatelé prací možnost vybírat mezi kategoriemi, jako jsou například: Inovativní využití sociálních sítí, Nejlepší zapojení influencera či celebrity, Nejlepší interní komunikace a employee engagement, Nejlepší krizová komunikace a komunikace změny, Launch, relaunch, rebranding nebo Nejlepší struktura, obsah a storytelling,“ představuje novinky Zlatého středníku Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu.
Na konci apríla 2020, kedy sa uskutoční galavečer s vyhlásením výsledkov, sa dozvieme, ktorá je napríklad Najlepšia integrovaná kampaň, PR agentúra, Mladý piárista a kto bude vymenovaný za Osobnosť PR pre rok 2019.
Vyhlasovateľom súťaže je už osemnásty raz profesijná organizácia PR Klub združujúca expertov na komunikáciu z radov riaditeľov komunikácie, tlačových hovorcov, PR manažérov a konzultantov. Nielen členovia PR Klubu sa môžu v budúcom roku tešiť na vzdelávacie semináre s témami nových komunikačných kategórií súťaže.
Prihlášku môžu podať firmy, neziskové organizácie a vládne inštitúcie do 14. februára 2020 na www.zlatystrednik.cz/prihlaska.
Kontakt:
Martin Dobiš
Manager PR Klubu pre Slovensko
martin.dobis@prklub.cz
+421 907 890 473
Zlatá bodka 2019 - kategórie
1. Najlepší tlačený časopis a noviny
2. Najlepší elektronický časopis a blog
3. Najlepší newsletter
4. Najlepšia brožúra, katalóg a leták
5. Najlepšia výročná správa
6. Najlepšie webové stránky
7. Najlepšia mobilné aplikácia
8. Najlepšie audio a video prezentácia
9. Najlepší PR event
10. Inovatívne využitie sociálnych sietí
11. Najlepšie zapojenie influencera a celebrity
12. Najlepšia štruktúra, obsah a storytelling
13. Najlepšia kreatívna idea
14. Nízky rozpočet a jeho efektivita
15. Najlepšia interná komunikácia a employee engagement
16. Najlepšia krízová komunikácia a komunikácia zmeny
17. Použitie technológií a inovácií
18. Launch, relaunch, rebranding
Profesijné sektory
1. Finančné služby
2. Zdravotná starostlivosť a farmácia
3. Auto-moto a doprava
4. Šport a zábava
5. Umenie a médiá
6. Telekomunikácie a IT
7. Cestovný ruch a gastronómia
8. Priemysel a energetika
9. FMCG, krása a móda
10. Neziskový sektor
11. Verejný sektor
NIE JE MOŽNÉ SA PRIHLÁSIŤ (navrhne porota):
Grand Prix
Najlepšia integrovaná kampaň
Najlepšia agentúra
Regionálna agentúra roka
Mladý piárista
Osobnosť PR