Slovenské a české komunikačné projekty vstúpia spoločne do súťažného ringu Zlatá bodka, konečne po 18. rokoch, aj na Slovensku

04. 12. 2019

Štartuje 18. ročník odbornej súťaže Zlatá bodka, v ktorej  si po prvýkrát zmerajú sily popri českých komunikačných projektoch aj tie slovenské.  Porota bude posudzovať prihlásené práce zo Slovenska a Českej republiky naprieč rôznymi sektormi a porovnávať tie najzaujímavejšie osobnosti a PR agentúry oboch krajín. Projekty so zaujímavým využitím komunikačných nástrojov, strategickým prístupom a kreatívnou prácou s obsahom je možné prihlásiť do 14. februára 2020.

Súťaž Zlatá bodka po prvýkrát otvára brány slovenským prihlasovateľom, ktorých práce budú posudzované nielen českými poprednými odborníkmi zo sveta PR a komunikácie, ale aj tými najlepšími zo Slovenska. Slováci aj Česi tak budú bojovať o prestížne ocenenia, ktoré sa udeľujú v 18 hlavných kategóriách a v odborových sektoroch a kategóriách Grand Prix. „Som rád, že po prvýkrát si budú môcť oba národy zmerať sily v jednej súťaži. Napriek nášmu rozvodu pred vyše štvrťstoročím má veľa kampaní presah z jednej krajiny do druhej. Každá má však svoje špecifiká, ktoré je potrebné v komunikácii rešpektovať," povedal Martin Dobiš, Manager PR Klubu pre Slovensko.

Tradičná súťaž tento rok významne rozšírila svoje kategórie a zamerala sa predovšetkým na komunikačné kampane a projekty, ktoré novátorským a jedinečným spôsobom budujú hodnotu a povesť značky. „Nově budou mít přihlašovatelé prací možnost vybírat mezi kategoriemi, jako jsou například: Inovativní využití sociálních sítí, Nejlepší zapojení influencera či celebrity, Nejlepší interní komunikace a employee engagement, Nejlepší krizová komunikace a komunikace změny, Launch, relaunch, rebranding nebo Nejlepší struktura, obsah a storytelling,“ představuje novinky Zlatého středníku Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu.

Na konci apríla 2020, kedy sa uskutoční galavečer s vyhlásením výsledkov, sa dozvieme, ktorá je napríklad Najlepšia integrovaná kampaň, PR agentúra, Mladý piárista a kto bude vymenovaný za Osobnosť PR pre rok 2019.

 

Vyhlasovateľom súťaže je už osemnásty raz profesijná organizácia PR Klub združujúca expertov na komunikáciu z radov riaditeľov komunikácie, tlačových hovorcov, PR manažérov a konzultantov. Nielen členovia PR Klubu sa môžu v budúcom roku tešiť na vzdelávacie semináre s témami nových komunikačných kategórií súťaže.

Prihlášku môžu podať firmy, neziskové organizácie a vládne inštitúcie do 14. februára 2020 na www.zlatystrednik.cz/prihlaska.

 

Kontakt:

Martin Dobiš

Manager PR Klubu pre Slovensko

martin.dobis@prklub.cz
+421 907 890 473

 

Zlatá bodka 2019 - kategórie

1. Najlepší tlačený časopis a noviny

2. Najlepší elektronický časopis a blog

3. Najlepší newsletter

4. Najlepšia brožúra, katalóg a leták

5. Najlepšia výročná správa

6. Najlepšie webové stránky

7. Najlepšia mobilné aplikácia

8. Najlepšie audio a video prezentácia

9. Najlepší PR event

10. Inovatívne využitie sociálnych sietí

11. Najlepšie zapojenie influencera a celebrity

12. Najlepšia štruktúra, obsah a storytelling

13. Najlepšia kreatívna idea

14. Nízky rozpočet a jeho efektivita

15. Najlepšia interná komunikácia a employee engagement

16. Najlepšia krízová komunikácia a komunikácia zmeny

17. Použitie technológií a inovácií

18. Launch, relaunch, rebranding

 

Profesijné sektory

1. Finančné služby

2. Zdravotná starostlivosť a farmácia

3. Auto-moto a doprava

4. Šport a zábava

5. Umenie a médiá

6. Telekomunikácie a IT

7. Cestovný ruch a gastronómia

8. Priemysel a energetika

9. FMCG, krása a móda

10. Neziskový sektor

11. Verejný sektor

 

NIE JE MOŽNÉ SA PRIHLÁSIŤ (navrhne porota):

Grand Prix

Najlepšia integrovaná kampaň

Najlepšia agentúra

Regionálna agentúra roka

Mladý piárista

Osobnosť PR